Epinal.ro: Parchet | Mochetă Profesională

brandscarried-header.jpg
 Avem o istorie de peste 10 ani şi clienţi care au rămas cu noi. Majoritatea. Suntem o firma mică, însă putem să realizam proiecte mari (pe toata durata de viaţă a proiectului - planificare, dezvoltare, montaj, întreţinere, îmbunătăţire). Diferenţa faţa de o companie mare este că nu putem lucra la multe proiecte de-odată. Ne pasă atât de clienţi - pentru că pierderea unui client poate fi o lovitură semnificativă, cât şi de proiecte - pentru că după ele suntem judecaţi. Tocmai pentru că suntem o firmă mică şi calitatea proiectelor noastre ne aduce clienţii, nu publicitatea sau relaţiile. Suntem curajoşi si încercăm lucruri noi. Chiar dacă ele nu ne aduc bani pe termen scurt. Pentru că experienţa acumulată ne face să fim mai buni.
   Cunoaştem domeniul mai bine decat ne cunoaştem propriul buzunar, suntem la curent cu toate noutaţile în materie. Ne place ce facem, iar acest lucru se vede in realizările noastre.

   Epinal Services nu este o firmă cu sute de oameni şi zeci de sedii, însă atmosfera degajată si calitaţile deosebite ale tuturor membrilor echipei noastre garantează rezultate de excepţie. Se râde mult, se învaţa mult, se munceşte şi mai mult. Un mediu degajat este întotdeauna necesar pentru a da randamentul maxim.
 Loialitatea faţa de beneficiari şi profesionalismul ne-au ajutat să castigăm încrederea unor clienţi importanţi şi sa fim selecţionaţi pentru derularea mai multor activitaţi în domeniul amenajărilor interioare şi pardoselilor. Printre lucrările de referinţa putem enumera urmatoarele: Alexandrion Romania, Angst, Hotel Vigo Ploiesti, Smart Corporation Bucuresti, Hotelurile Alfa, Beta si Gamma din Saturn, Hotel Select Mamaia, BT Asigurari, Complexul de vile „Izvorul cu pastravi” din Busteni, Vincit Ploiesti etc. Am putea să vă înşirăm aici o listă de specializări şi de cursuri preţioase, doar pentru a vă impresiona. Însă nu o vom face. Vă spunem doar că le avem şi că oricând vă putem pune la dispoziţie CV-urile noastre sau referinţe de la cel puţin cinci clienţi sau parteneri. Dar asta contează mult prea puţin! Ce contează cu adevărat este să ai bun simţ, o continua dorinţa de perfecţionare şi să faci, pe cât mai mult posibil, ceea ce îţi place.